anybody down for longbeach tomorrow? 9/17

Discussion in 'Vancouver' started by TheSumoBear, Sep 16, 2012.


  1. TheSumoBear

    TheSumoBear
    Expand Collapse

    1,727
    6
    Trophy Points:
    343
    Location:
    wa
    EDIT

    sorry nevermind. life came up and i have to cancel this. sorry to anybody who was gonna come, not that you cant still go lol, i just wont be there.
     
    #1 TheSumoBear, Sep 16, 2012
    Last edited: Sep 16, 2012
  2. ZaethDekar

    ZaethDekar
    Expand Collapse

    417
    0
    Trophy Points:
    216
    Location:
    Vancouver, WA
    I get off work at 2 so no go for me.

    Even though I really really want to go.
     
  3. TheSumoBear

    TheSumoBear
    Expand Collapse

    1,727
    6
    Trophy Points:
    343
    Location:
    wa
    Well if I dont get any "ins" for the morning departure time, let's leave straight from your work when you get off. That way I can procrastinate on the oil change I have to do before we go, just a little longer lol.
     
  4. bwboley

    bwboley
    Expand Collapse

    1,712
    1
    Trophy Points:
    441
    Location:
    Ne Portland/Vancouver
    So you dont want me to go get it tonight? :) lol
     
  5. TheSumoBear

    TheSumoBear
    Expand Collapse

    1,727
    6
    Trophy Points:
    343
    Location:
    wa
    Hahaha. Doesn't matter. I guess ill be making the trip to go ride some shitty gocarts instead lol. Buuuuut why don't you just wait for tomorrow and come with? :)
     
  6. bwboley

    bwboley
    Expand Collapse

    1,712
    1
    Trophy Points:
    441
    Location:
    Ne Portland/Vancouver
    I work tomorrow but i wanted to go ride because i just got my suspension done. Lol by the way sykarts in tired is better then long beach ones
     
  7. crippy

    crippy
    Expand Collapse

    452
    0
    Trophy Points:
    216
    Location:
    vancouver, wa
    There's a really good SyKart deal about to expire on Livingsocial right now FYI
     
  8. TheSumoBear

    TheSumoBear
    Expand Collapse

    1,727
    6
    Trophy Points:
    343
    Location:
    wa
    lol thanks.
     
  9. TheSumoBear

    TheSumoBear
    Expand Collapse

    1,727
    6
    Trophy Points:
    343
    Location:
    wa
    what time do you get off?

    or maybe youre sick.

    youve have gottaridemymotorcycleidus
     
  10. TheSumoBear

    TheSumoBear
    Expand Collapse

    1,727
    6
    Trophy Points:
    343
    Location:
    wa
    sorry cant go on this ride now. OP is edited accordingly.
     
  11. anderszx6r

    anderszx6r
    Expand Collapse

    366
    0
    Trophy Points:
    116
    Location:
    Ridgefield WA
    JJ Alina and I went over sund/mon, was fun! They both broke down on the way home though :[
     
  12. TheSumoBear

    TheSumoBear
    Expand Collapse

    1,727
    6
    Trophy Points:
    343
    Location:
    wa
    That's what I heard. Why didn't you get the photo tag?
     
  13. anderszx6r

    anderszx6r
    Expand Collapse

    366
    0
    Trophy Points:
    116
    Location:
    Ridgefield WA
  14. RedKat600

    RedKat600
    Expand Collapse
    Vintage Screwball
    Staff Member

    11,895
    73
    Trophy Points:
    1,178
    Considering this was for the 17th and it's the 20th...I sure hope you aren't going.
     
  15. anderszx6r

    anderszx6r
    Expand Collapse

    366
    0
    Trophy Points:
    116
    Location:
    Ridgefield WA
    I meant unsure for being photo tagged LMAO
     
Loading...
Similar Threads Forum Date
Loner Rider - 07/17/13 - Anybody down? - Beginner Skill Level Portland Region Jul 16, 2013
Short Ride 8-28, Anybody down? Yakima Aug 27, 2012
anybody down for an afternoon ride today? 8/7 Vancouver Aug 7, 2012
anybody down to ride, like RIGHT now? Vancouver Jul 19, 2012
anybody know who went down on 405 today? Westside Sep 3, 2009