close

Privacy guaranteed - Your email is not shared with anyone.

Bike cruise in /Charity Bartending Event

Discussion in 'Yakima' started by Reckincrue, May 8, 2012.

  1. Hey Folks, This is for Thursday the 17th!

    A couple weeks ago a pair of young ladies were driving home in Selah, WA and struck a semi head-on. The driver, Angie, was killed. The passenger was life-flighted to harborview and is still there. A lot of things have been done for Angie's children because she died, but the passenger ShanneaMari has kinda been ignored. She is going to be down for a long time due to her injuries and does not have enough medical coverage to take care of all this.

    The Speakeasy Sports and Spirits in Yakima, located at 104 S 3rd St, is hosting a charity bartending event to help out. This will be from 6pm-9pm.

    People under age 21 are allowed to be inside until 9PM.

    A number of bike groups and clubs will be attending to help make the event a success. This would be a great way to get out for a ride and support a good cause while shining up the image of bikers in general.

    Hope to see some of you there.


    Pitt
     
    Last edited: May 8, 2012

  2. Nope, sorry fixed! it is for Thursday the 17th.
     
  3. I will try an make it should we all meet somewhere and ride there ina group?
     
  4. Lets meet up at the Pastime in Selah. If we say Kickstands up at 6:30PM will that give people enough time to get off work and meet us there?
     
  5. sounds good ill check my schedule to see if I close that day
     
  6. OK remember the last time! You gotta tell'em WHEN you will be at the Pastime! lol Not just when your leaving! :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
     
    Reckincrue likes this.
  7. People can come in whenever they like, as long as they are ready to pull out at 6:30!

    But I would recommend between 5 and 6, hehe.
     
  8. in getting my new tire on tomorrow!
     
  9. Sweet!

    The Buell that was riding on his metal got his new one on yesterday, lol. I thought that guy was gonna lose it.
     
  10. There is no mention of this event on their FB page
     
  11. What the hell?!?!

    LOL I'll tell Jas to get it up there.

    Thanks for pointing it out.
     
  12. great event hope they raised lots of monies!! BTW pnw crew these events are not just for harley riders and are actually pretty bad ass great times and with great people !! Im going to try and make more of them if anyone doesnt have anyone to roll with ...so you dont roll alone hit me up...Ill roll with ya!
     
  13. Thanks for being there Strope. It was a good time. I don't know what they raised yet, but anything helps right?

    Meeting up out at my place tonight around 6 to ride down to the Selah Communnity Days Cruz Nite. If anyone is interested, PM me for contact info.
     
Loading...
Similar Threads Forum Date
CruiserRamp truck bed motorcycle lift - Awesome way to transport bike Gear, Parts, & Accessories Sep 2, 2016
Sportbike Night @ Cruisers EVERY Saturday! Eastside May 8, 2014
Cruise to Sonic Bike Night Tacoma-Puyallup Jul 8, 2013
Sport bike cruise April 10-14 Salem Apr 3, 2013
Bike Night/Cruise in Charity event Thursday 5/17/12 Central May 10, 2012